Furgoonauto TA-3763-01 korrastatakse Tartu Linnamuuseumi näituse tarbeks.
31. mail 2023 registreeriti Transpordiameti liiklusregistris vanasõidukina autobuss TA-6 ja sellele väljastati registreerimismärk A562.
1960ndate aastate alguses oli ETKVL-i süsteemis kasutusel umbes 170 Tartus valmistatud TA-9-tüüpi furgoonautot. Seoses konteinervedude juurutamisega ETKVL-is rekonstrueeriti Tartus alates 1974. aastast kõik vanad fugoonautod uuteks tagaluuktõstukiga mudeliteks.
1. septembril täitus Tartu autoremonditehase 70. sünniaastapäev. Juubeli puhul toimus 27.-29. septembril Tartu Motoshow’l autoremonditehase teemaline näitus.
Lõuna-Eesti Vanatehnika Klubi “LEVATEK” restaureerib endise Valga EPT autobussi TA-6-1. Ettevõtmise eestvedajaks on Endel Napast, kes loodab bussi valmis saada 2019. aasta septembriks, kui tähistatakse Tartu autoremonditehase 70. sünniaastapäeva.
70ndatel hakkas Tartu autoremonditehas saama üha enam eritellimusi furgoonautode ümberehituseks. TA-943 seeria furgoonautode baasil valmistati arvukalt erilahendustega autosid Eesti NSV ettevõtetele ja organisatsioonidele.
2017. a septembri lõpus märkas Virumaa Unic Klubi liige Vello Vilu Rakvere vanarauakokkuostus seismas originaalset ja komplektset TA-6 autobussi. Miks buss vanarauda viidi, kuidas päästeti ja milline rikkalik ajalugu bussil on…
Eesti Bussiajaloo Seltsi poolt taastatud autobuss TA-6-1 on esimene Eestis valmistatud sõiduk, mis on saanud vanatehnikaregistri “musta numbri”.
1975. aastal hakkas Tartu autoremonditehas lõpuks Gorkist saama uusi GAZ-52-04 šassiisid, mis võeti kohe uute furgoonautode alusraamidena kasutusele.
Segadus Gorki uute šassiidega lükkas edasi kolmanda põlvkonna furgoonautode seeriatootmise algust. 1968. aastal alustatud uue mudeli projekteerimine sai seeriatoodanguks alles 1971. aastal.