Kunagine Eesti Energia kasutuses olnud autobuss seisis aastaid uue elu ootel. 2007. aastal sai buss uue omaniku Läänemaalt Paliverest. Kohalik ettevõtja ja vanatehnikahuviline Urmas Tingas restaureeris bussi 2010. a kevadeks.
2008. aastal otsustas Tõhela Külaselts taastada vana kolhoosibussi. Bussi taastamise idee algataja oli kohalik ettevõtja Andres Laur. Sõiduki taastamiseks andis toetust EAS kohaliku omaalgatuse programmi kaudu ning vallavalitsus. Seega on Tõhela Külaseltsi buss esimene, mille taastamistöid toetas Eesti riik.
2005. aasta suve lõpul toimetati Keilast Järva-Jaani Vanatehnika varjupaika vana Keila autobaasi leivaauto, kus sellest sai 131. eksponaat. Auto väljaostmiseks vajaliku vanametalliväärse summa korraldati kogumisaktsioon Auto-Moto Foorumis.
Esimene “uuel ajal” restaureeritud ja vanasõidukina väärtustatud TA-6-1 buss kuulub Eno Hermannile Raplamaalt. Taastatud buss osales 2004. aastal suvel Järva-Jaani Vanatehnika varjupaiga avamisel.