1.aprillist 1937 alustas Tartus linnaliinide teenindamist V. Rosenberg & Ko. Asutati uus äriettevõte TÜ RoolTÜ - lühendatult täisühing. Uude bussiettevõttesse läks tööle hulgem August Koogi firma konduktoreid ja bussijuhte. Roolile osteti krunt Riia ja Filosoofi tänava nurgal, aadressiga Riia tn 80. Sinna kerkis firma kontor ning garaažihoone (valmis 1938. a sügisel). Krundil varem asunud kahekordse kivimaja alumine korrus ehitati ümber autobusside remonditöökojaks ja tulevikus oma autobusside ehitamiseksPostimees, 6. aprill 1937. Uus autobuste garaazh Filosoofi ja Riia tänava nurgale.. Aastaid hiljem sai see nurgakrunt Tartu autoremonditehase asukohaks. 1937. aasta 1. aprillist alustasid TÜ Rooli bussid sõitmist neljal Tartu linnaliinil. Käiku pandi 10 bussi marsruudil Peetri kirik – raudteejaam (liini pikendati Raadimõisani), Raekoja ja Jaama tänava nurk – raudteejaam, Kivisild – Maarjamõisa kliinikud ja Kivisild – Väike-Kaare tänav.
Aprilli algusest pandi käiku kolm uhiuut, 26kohalist Mercedes-Benz tüüpi bussi. Paar esimest kuud sõitsid Rooli siltide all veel ka vanad bussid kuid vastavalt linnavalitsusega sõlmitud lepingule vahetati järk-järgult kõik vanad bussid uute vastu välja. Paari järgneva kuu jooksul läks liinile veel 3-4 uut Mercedes-Benz alusel autobussiPostimees, 31. märts 1937. Tartu omnibuste jüripäew.. 1938. aastal osteti linnaliinide teenindamiseks 15 uut Mercedes-Benz alusraami, kered neile ehitati Viljandis Heinz Ungern-Sternberg & Ko töökojasR. Vaikla. Eesti Antiikautode Galerii : Ajalugu : TÜ Rool eag.vanatehnika.ee. Tartu linna bussiliiklus oli nüüdsest kõrgel tasemel, punased Mercedesed vurasid liinil iga 5 minuti järel. TÜ Rooli kontsessioonileping linnavalitsusega pidi kehtima 1942. aastani kuid kahjuks tegi aeg omad korrektuurid – kogu Rooli bussipark natsionaliseeriti nõukogude okupatsioonivõimu poolt 1941. aasta suvel.