1970ndate keskel teenindas Eesti NSV maa-asulaid poolsada Tartus valmistatud rändtöökoda. Teenindatavaid asulaid oli kokku ligi 6002. Vastavalt sellele kuidas maa-asulatesse lisandus statsionaarseid teenindustöökodasid ja vastuvõtupunkte eemaldati rändtöökojad järk-järgult kasutuselt.
1966. aastal valmistati teenindusbussi katsemudel moderniseeritud veoauto GAZ-53A šassiile. Välimuselt ja gabariitidelt oli auto sarnane eelkäijale. Uueks mudeliindeks sai TA-942A. Autol oli uus GAZ-53A 115hobujõuline mootor. Võimsus kasvas võrreldes vana mudeliga pea poole võrra. Uue auto näidiseksemplar osales 1966. aasta mais Moskvas toimunud rahvusvahelisel näitusel „Kaasaegsed põllumajandusmasinad ja -seadmed“. Tartus valmistatud rändtöökoda pälvis seal NSV Liidu Kaubanduspalati kuldmedali. Edukaks osutunud toote tööjoonised edastati NSV Liidu liiduvabariikides asuvatele tehastele. Tartus välja mõeldud rändtöökoja tootmist alustati alates 1966. aastast Orenburgi (Venemaa), Kemerovo (Venemaa), Barysaŭ (Valgevene), Brovari (Ukraina) ja Almatõ (Kasahstan) autoremonditehastes.