1987. aastal käis auto viimast korda Tartus kapitaalremondis, peale seda oli mõnda aega ETKVLi automajandi kasutuses kuid kütuse hindade kallinedes kanti maha ning jäi aianurka seisma. Uuetl aegadel, 1990ndate algul, kui veoautosid võisid isiklikuks kasutamiseks hankima hakata ka eraisikud, müüdi vana auto erakätesse 700 rubla eest (võrdluseks – uus Moskvitš maksis samal ajal umbes 7000 rubla). Uus omanik värvis auto üle ja kasutas seda talutöödel ning veoteenuse osutamiseks. Auto oli mitmeid aastaid Võru kandis liikvel ja aktiivses kasutuses, paaril korral remonditi mootorit.
Auto sõitis ringi kuni 2007. aastani, seejärel jäi seisma ja hoiti talus kuuri all. 2015. aastal pidi vana furgoonauto ruumi tegema majapidamisse hangitud uuele traktorile ja see pandi Kuldse Börsi kaudu 500 euroga müüki. Pange tähele, et auto hind tõusis 15 aastaga umbes 10 korda!
2016. aasta hooajast alates kuulub auto Eesti Maanteemuuseumi kogusse. Furgoonautole on antud värske välimus ja seal tutvustab masin külastajatele Eesti autoehituse ajalugu.