Nagu ülal olevast filmilõigust näha ja kuulda, toimus Nõukogude Eestis kõik eesrindlikult. Plaane täideti ennetähtaegselt, kommunistliku töö brigaadid rabasid rändpunalippe ja diplomeid. Töövõitudest kirjutasid ajalehed ja ajakirjad, tublide tööliste fotod ilmusid autahvlitele…

“Nagu tuhanded teised kollektiivid, nii on ka Theodor Silma bussiehitajate brigaad asunud töövalvele Suure Sotsialistliku Oktoobrirevolutsiooni 37. aastapäeva auks.”

Kahjuks oli see kõik liiga hea, et olla tõsi. Reaalsus oli midagi muud kui, see millest pajatavad meile ringvaatefilmid ja kirjutavad ammused ajalehed. Näitliku loo räägib meile Ants Kuperjanov, kes asus autoremondialale tööle 1953. aastal. Tema esimeseks töökohaks sai Tartu Autoremonttöökoda, kus ta alustas õpilasena ning seejärel pärisametis pealisehituse tsehhis lukksepp-keevitaja ametikohal.

"Kruvide keeramiseks puitkarkassi sisse “leiutati” huvitav abivahend."

ANTS KUPERJANOV
"Läksin õpilasena tehasesse 1953. aastal, siis kui ehitati furgoonimudelit TA-3. Kruvide keeramiseks puitkarkassi sisse “leiutati” huvitav abivahend, millega sai puidukruvisid sisse „keerata“ eriti kiirel viisil. Selleks puuriti õigesse kohta umbes poole kruvi pikkune auk, võeti puidukruvi ja spetsiaalselt selle töö jaoks klapisäärest tehtud torn, millel süvend sees. Kruvi pisteti ette puuritud auku, virutati haamriga pihta ja oligi kruvi ühekorraga karkassis kinni. Kahjuks oli sellel töömeetodil üks halb külg - kruvid kippusid kiiresti logisema ja kukkusid välja."