Väljalaskeaasta:
moderniseeritud kerega TA-3760-01 katsemudel: 1986
moderniseeritud kerega TA-3760-01 seeriatootmine ГАЗ-53-12 šassiile: 1987-1992
Kere tüüp:
metallsõrestikul, termoisolatsiooniga furgoonkere
ehitatud ГАЗ-53-12 pikendatud šassiile
1984. aastal astuti tehase peainseneri Eldur Maidla eestvõttel kontakti kombinaadiga «Ars». Algas koostöö «Arsi» noorte disainerite Eerik Olle ja Eero Jürgensoni ning Tartu Autode Remondi Katsetehase konstruktorite ja tehnoloogide vahel. Koostöö viljana valmis 1986. aasta kolmanda kvartali lõpuks veoauto ГАЗ-53-12 šassiil furgoonauto TA-3760 moderniseeritud katsemudel, mis saadeti praktilisele katsetamisele koondisse «Tartu Autoveod», seal oli katsemudel edukalt kasutusel üle kümne aasta. Viimased andmed pärinevad 1996. aasta lõpust (auto kandis registreerimisnumbrit 5563 ЕАП).
Võrreldes seni tootmises olnud mudeliga TA-3760 oli uuel furgoonautol mitmed erinevusi:
1) täiesti uus kere väliskujundus, eriti auto esiosas;
2) käepärasem juurdepääs mootorile selle hooldamiseks ja remontimiseks;
3) kabiini uste ja astmete konstruktsioon tagas mugavama sisenemise ja väljumise ning uste tihedama sulgumise;
4) tõhustati kabiini ja veoruumi ventilatsiooni;
5) esimesed ja tagumised gabariidi- ja suunatuled olid paigutatud kaitseraudade sisse;
6) kaitseprofiilid välisseintel vähendasid viimaste vigastamise ohtu;
7) veoruumi sisekate oli kinnitatud õõnesneetidega (seni toodetud TA-3670 furgoonautode ehitamisel kasutatud plekikruvid põrusid kergesti lahti).
1987. aastal seeriatootmisse viidud furgoonautole tehti hiljem, tootmise käigus mitmeid uuendusi. Furgooni välisvoodrit hakati valmistama gofreeritud plekist, mis aitas vältida nn. ploki laienemist ja parandas auto välisilmet. Samuti oli plaanis varustada furgoonautode esi- ja tagakaitserauad kummipuhvritega, selle teostamise kohta andmed puuduvad.