Väljalaskeaasta:
katsemudel: 1974
valmistamine vooluliinil: 1976-1980
Kere tüüp:
termoisolatsiooniga metellsõrestikul furgoonauto
ehitatud ГАЗ-52-04 pikendatud šassiile (tagumine pikendus 690 mm, eesmine 247 mm)
Kandevõime: 2000 kg Furgooni sisemõõdud: Tühimass: 3050 kg pikkus: 4057 mm esiteljel: 1050 kg laius: 2107 mm tagateljel: 1980 kg kõrgus: 1535 mm Täismass: 5200 kg Laadimiskõrgus: 880 mm esiteljel: 1570 kg Leivasahtlite arv: 123 tk. tagateljel: 3630 kg Riiulite samm: 165 mm Gabariidid: Ukseava mõõdud: pikkus: 6350 mm kõrgemad (3 tk.): 1490 x 780 mm laius: 2210 mm madalamad (2 tk.): 1236 x 780 mm kõrgus: 2785 mm Kere mass: 1085 kg Soojusläbilaskekoefitsent: 0,6 kcal/(m² h °C) Teljevahe: 3300 mm Mootor: ГАЗ-52-04 Pidurdusteekond kiiruselt 30 km/h: 9,5 m Kütuse kontrollkulu kiirusel 30...40 km/h: 20 l Min. pöörderaadius: 7,6 m Maks. kiirus maanteel: 70 km/h
|
1976. aastal alustati Tartu Autode Remondi Katsetehases isotermilise kerega furgoonauto TA-943A tootmist veoauto ГАЗ-52-04 pikendatud šassiile. Raami pikendati eest 247 mm võrra ning tagant 690 mm võrra. Furgoonauto oli mõeldud leiva- ja saiatoodete veoks. Täismetallist kere oli varustatud spetsiaalsete riiulitega leivasahtlitele. Termoisolatsiooniga, terastoruraamiga kere (toru ristlõige 25 x 50 mm, toru seina paksus 2 mm) oli jaotatud viieks sektsiooniks, igaüks varustatud küljeuksega auto paremal küljel. Väline vooderdus oli valmistatud külmvaltsitud lehtterasest (paksus 0,8 mm), kinnitatud karkassile punktkeevitusega. Furgooni seesmine vooderdus oli valmistatud lehtalumiiniumist (paksus 1,2 mm), juhikabiinis lehtterasest. Furgooni põrand valmistati 16 mm bakeliitvineerist, põranda, seinte, uste ja lae termoisolatsioonina kasutati 50 mm paksust penoplasti.
Auto kabiini esimesed küljeaknad olid ette lükates avatavad, tagumised küljeaknad mitteavatavad, tuuleklaasidena kasutati autobussi ПАЗ-652 panoraam-tuuleklaase. Juhikabiin oli varustatud sundventilatsiooniga läbi kabiini katuses oleva ventilatsiooniluugi. Veoruumi õhuvahetus toimus läbi katuses olevate õhukogujate. Eesmisi vedrusid tugevdati kahe lisalehega.