Katsemudeli indeks: TA-22
Väljalaskeaastad:
katsemudel: 1968
seeriatootmine: 1969-1974
Kere tüüp:
metallsõrestikul, termoisolatsiooniga, vagun-tüüpi furgoonkere
ehitatud GAZ-51A pikendatud raamile (tagumine pikendus 690 mm).
Kandevõime: 2000 kg Furgooni sisemõõdud:
Tühimass: 3495 kg pikkus: 4020 mm
esiteljel: 1523 kg laius: 2070 mm
tagateljel: 1972 kg kõrgus: 1800 mm
Täismass: 5645 kg Laadimiskõrgus: 900 mm
esiteljel: 1880 kg Veoruumi maht: 14,4 m³
tagateljel: 3765 kg Veoruumi põrandapind: 8,45 m²
Gabariidid: Ukseava mõõdud:
pikkus: 6350 mm kõrgemad (3 tk.): 1490 x 780 mm
laius: 2210 mm madalamad (2 tk.): 1236 x 780 mm
kõrgus: 2840 mm Kere mass: 1085 kg
Soojusläbilaskekoefitsent: 0,6 kcal/(m² h °C)
Teljevahe: 3300 mm
Mootor: GAZ-51A
Pidurdusteekond kiiruselt 30 km/h: 8,0 m
Kütuse kontrollkulu kiirusel 30...40 km/h: 30 l
Min. pöörderaadius: 7,6 m
Maks. kiirus maanteel: 65-70 km/h
|
1969. aastal alustati uue, isotermilise kerega furgoonauto TA-9E2 tootmist, mis vahetas välja seni toodetud furgoonauto TA-9E. Furgoonauto oli mõeldud kiiresti riknevate toiduainete veoks. GAZ-51A raami pikendati tagant 690 mm võrra. Mootor viidi ettepoole, nagu ka roolimehhanism, siduri-, piduri- ja gaasipedaal, käigukasti lülitushoovad ning käsipidur. Termoisolatsiooniga, terastoruraamil kere (toru ristlõige 25 x 50 mm, toru seina paksus 2 mm) oli varustatud ühe küljeuksega auto paremal küljel ja kahepoolsete ustega tagumises seinas.
Kere väline vooderdus oli valmistatud külmvaltsitud lehtterasest (paksus 0,8 mm), kinnitatud karkassile ühepooluselise punktkeevitusega. Furgooni sisemine vooderdus oli valmistatud lehtalumiiniumist (paksus 1,2 mm), juhikabiinis lehtterasest. Furgooni põrand valmistati täispuit-tahvlitest. Veoruumi põranda, seinte, uste, lae ning veoruumi ja juhikabiini vahelise seina termoisolatsioonina kasutati 50 mm paksust penoplasti.
Auto kabiini esimesed küljeaknad olid ette lükates avatavad, tagumised küljeaknad mitteavatavad, tuuleklaasidena kasutati autobussi PAZ-652 panoraam-tuuleklaase. Juhikabiin oli varustatud sundventilatsiooniga läbi kabiini katuses oleva ventilatsiooniluugi. Veoruumi õhuvahetus toimus läbi katuses olevate õhukogujate.
GAZ-51A esivedrusid tugevdati kolme lisalehega ning varustati kahe pikendatud teleskoop-amortisaatoriga. Tagumine vedrustus varustati nelja kolbamortisaatoriga.
Furgoonautole TA-9E2 anti tehase poolt 6-kuuline kasutusaja garantii või 20 000 km läbisõidugarantii.