Nimetus vn. k.: автомобиль-фургоун для перевозки мясных и других скоропортящихся продуктов
Väljalaskeaasta:
katsemudel: 1974
valmistamine vooluliinil: 1976-1980
Kere tüüp:
metellsõrestikul, termoisolatsiooniga furgoonkere
ehitatud ГАЗ-52-04 pikendatud šassiile (tagumine pikendus 690 mm, eesmine 247 mm)
Kandevõime: 2000 kg Furgooni sisemõõdud: Tühimass: 3010 kg pikkus: 4032 mm esiteljel: 1060 kg laius: 2107 mm tagateljel: 1950 kg kõrgus: 1835 mm Täismass: 5160 kg Laadimiskõrgus: 880 mm esiteljel: 1550 kg Furgooni maht: 14,3 m³ tagateljel: 3610 kg Furgooni põrandapindala: 8,45 m² Gabariidid: Ukseava mõõdud: pikkus: 6350 mm tagumine: 2185 x 1735 mm laius: 2210 mm külgmine: 1790 x 955 mm kõrgus: 2785 mm Kere mass: 1085 kg Soojusläbilaskekoefitsent: 0,6 kcal/(m²h°C) Teljevahe: 3300 mm Mootor: ГАЗ-52-04 Pidurdusteekond kiiruselt 30 km/h: 9,5 m Kütuse kontrollkulu kiirusel 30...40 km/h: 20 l Min. pöörderaadius: 7,6 m Maks. kiirus maanteel: 70 km/h
|
1976. aastal alustati Tartu Autode Remondi Katsetehases kiiresti riknevate toiduainete veo furgoonauto TA-943H tootmist veoauto ГАЗ-52-04 pikendatud šassiile. Raami pikendati tagant 690 mm võrra ning eest 247 mm võrra. Mootor viidi ettepoole, nagu ka roolimehhanism, siduri-, piduri- ja gaasipedaal, käigukasti lülitushoovad ning käsipidur. Eesmisi vedrusid tugevdati kahe lisalehega. Täismetallist, terastoruraamiga kere (toru ristlõige 25 x 50 mm, toru seina paksus 2 mm) oli varustatud termoisolatsiooniga ning kahe uksega (ühepoolne küljeuks, kahepoolne tagauks). Väline vooderdus oli valmistatud külmvaltsitud lehtterasest (paksus 0,8 mm), kinnitatud karkassile punktkeevitusega. Furgooni seesmine vooderdus oli valmistatud lehtalumiiniumist (paksus 1,2 mm), juhikabiinis lehtterasest. Veoruumi põrand valmistati 16 mm bakeliitvineerist, põranda, seinte, uste ja lae termoisolatsioonina kasutati 50 mm paksust penoplasti.
Auto kabiini esimesed küljeaknad olid ette lükates avatavad, tagumised küljeaknad mitteavatavad, tuuleklaasidena kasutati autobussi ПАЗ-652 panoraam-tuuleklaase. Juhikabiin oli varustatud sundventilatsiooniga läbi kabiini katuses oleva ventilatsiooniluugi. Veoruumi õhuvahetus toimus läbi katuses olevate õhukogujate. Juhiruumi valgustamiseks oli kabiini laes plafoonvalgusti (ПК-201), veoruum oli varustatud kahe samasuguse plafoonvalgustiga.