Väljalaskeaasta:
eksperimentaalmudel: 1961
seeriatootmine: 1964-1968
1964 - 200 tk
1965 - 40 tk
1966 - 200 tk
1967 - 110 tk
1968 - 2 tk
1969 - 300 tk (koondandmed TA-9A, TA-9E ja TA-9C kohta)
1970 - 300 tk (koondandmed TA-9A, TA-9E ja TA-9C kohta)
Kere tüüp:
metallsõrestikul vagun-tüüpi furgoonkere
baasmudel TA-9E
ehitatud GAZ-51A pikendatud šassiile (eesmine pikendus 195 mm, tagumine 470 mm).
Kandevõime: 2000 kg Furgooni sisemõõdud:
Tühimass: 3557 kg pikkus: 4170 mm
esiteljel: 1799 kg laius: 2090 mm
tagateljel: 1758 kg kõrgus: 1775 mm
Täismass: 5707 kg Laadimiskõrgus: 900 mm
esiteljel: 2285 kg Furgooni maht: 13,5 m³
tagateljel: 3422 kg
Gabariidid:
pikkus: 6280 mm
laius: 2195 mm
kõrgus: 2740 mm |
1961. aasta lõpul valmis tehase eksperimentaalosakonnas Eesti NSV siseministeeriumi tellimusel spetsiaalne postiveofurgoon mudeli TA-9E modifikatsioonina. Võrreldes toiduainetefurgooniga puudus postiveokil termoisolatsioon.
Väikeseerialisse tootmisse juurutati postiveok 1963. aastal. Furgoonauto oli ehitatud GAZ-51A šassiile, täismetallist, vagun-tüüpi furgoonil oli 50x20 mm nelikant-torust karkass. Nii seesmine kui välimine vooderdus valmistati 0,5 ja 0,8 mm paksusest külmvaltsitud lehtterasest ning kinnitati karkassile punktkeevitusega. Furgooni tagaküljel olid kahepoolsed uksed, paremal küljel ühepoolne uks. Juhikabiini ja furgooni vaheline sein oli varustatud trellitatud akendega. Furgooni ja kabiini ventileerimiseks olid katusel tuulutusluugid. Furgooni uksed olid varustatud sissemurdmist takistavate trellidega ning signalisatsioonisüsteemiga (valgus- ja helisignaal), mis teatas juhile kaubaruumi ukse avanemisest.
Vastavalt üleliidulisele standardile GOST 7593-55 olid postiveofurgoonid varustatud venekeelse kirjaga «ПОЧТА» külgseintel ning värvitud sinist värvi. Tartus valmistatud postiveokid värviti halli-sinise värviskeemiga.