Katsemudeli indeks: TA-26 (ГАЗ-51А šassiil) ja TA-27 (ГАЗ-52-04 šassiil)
Väljalaskeaasta:
I katsemudel (TA-26): 1974
II katsemudel (TA-27): 1975
katseseeria: 1976 (valmistati 16 tk.)
seadistusseeria: 1976 (valmistati 25 tk.)
valmistamine vooluliinil: 1977-1981
Kere tüüp:
termoisolatsiooniga, tagaluuktõstukiga, metellsõrestikuga täismetallist furgoonauto
ehitatud ГАЗ-52-04 pikendatud šassiile (esimene pikendus 247 mm)
Kandevõime: 1700 kg Furgooni sisemõõdud: Tühimass: 3340 kg pikkus: 4032 mm esiteljel: 1300 kg laius: 2107 mm tagateljel: 2040 kg kõrgus: 1825 mm Täismass: 5190 kg Laadimiskõrgus: 1090 mm esiteljel: 1560 kg Furgooni maht: 14,3 m³ tagateljel: 3630 kg Furgooni põrandapindala: 8,45 m² Gabariidid: Ukseava mõõdud: pikkus: 5990 mm tagumine uks/platvorm: 1800 x 1850 mm laius: 2210 mm külgmine: 1790 x 955 mm kõrgus (ilma koormata): Kere mass: 1085 kg 2985 mm Soojusläbilaskekoefitsent: 0,6 kcal/(m² h °C) Teljevahe: 3300 mm Mootor: ГАЗ-52-04 Pidurdusteekond kiiruselt 30 km/h: 9,5 m Kütuse kontrollkulu kiirusel 30...40 km/h: 22 l Min. pöörderaadius: 7,6 m Maks. kiirus maanteel: 70 km/h Tagaluuktõstuk A-38-03 Tõstevõime: 500 kg Platvormi mõõdud: 1800 x 1850 mm Maks. tõstekõrgus: 1100 mm Maks. kõrgusele tõstmise aeg: 25 s
|
Konteinerveo furgoonauto TA-943K ehitati veoauto ГАЗ-52-04 pikendatud šassiile. ГАЗ-52-04 šassiil viidi roolimehhanism 440 mm ettepoole, samuti viidi ettepoole siduri-, piduri ja gaasipedaal, käigukasti lülitushoovad ja käsipidur. Esivedrusid tugevdati kahe lisalehega, esi- ja tagasild varustati kahe ГАЗ-52-04 teleskoopamortisaatoriga. Furgoonauto TA-943K konstrueerimisel kasutati ГАЗ-51А käigukasti, ГАЗ-53 tagasilda ning diferentsiaali.
Täismetallist furgoonkere konstrueeriti terastorust karkassile (toru ristlõige 25 x 50 mm, toru seina paksus 2 mm). Termoisolatsiooniga veoruumil oli üks ühepoolne küljeuks (mõnedel ekemplaridel küljeuks puudus). Väline vooderdus valmistati külmvaltsitud lehtterasest (paksus 0,8 mm), kinnitati karkassile punktkeevitusega. Furgooni seesmine vooderdus oli valmistatud lehtalumiiniumist (paksus 1,2 mm), juhikabiinis lehtterasest. Veoruumi põrand valmistati 16 mm bakeliitvineerist, põranda, seinte, uste ja lae termoisolatsioonina kasutati 50 mm paksust penoplasti.
Juhikabiini tuuleklaasidena kasutati autobussi ПАЗ-653 panoraam-esiklaase, kabiini uste küljeaknad olid tahapoole avanevad. Salongi õhuvahetus toimus läbi kabiini katuses olevate ventilatsiooniluukide. Veoruumi sundventilatsioon toimus katuses olevate ventilatsiooniluukide kaudu.
Furgoon oli varustatud ETKVL-i Autokoondise (Автобаза Эстонского республиканского сельскохозяйственного потребительского общества (ЭРСПО)) poolt 1969. a. väljatöötatud tagaluuktõstukiga A-38-03. Tagaluuktõstuk A-38-03 koos rataskonteineritega K-2 oli uus meetod pagaritoodete transportimisel - küpsetuskonveierilt või ahjust tulevad tooted laoti kohe konteineritesse, täis konteinerid lükati või toimetati tõste- ja transpordivahendite abil hoiukohta, kus nad komplekteeriti vastavalt tellimusele ja väljaveomarsruutidele. Uue meetodi kasutuselevõtt võimaldas ära jätta senised transpordieelsed käsitsi ümbertõstmised ja ladumised leivatehases, mille tulemusena kiirenes ja lihtsustus kogu protsess oluliselt. Konteinerveoauto TA-943K tagaluuktõstuki tõstevõime oli 500 kg, suurim tõstekõrgus 1100 mm, auto mahutas 12 K-seeria rataskonteinerit ja 100 leivakasti.